כל מה שרצית לדעת על פורץ כספות בתל אביב

לרוב כאשר אתם חושבים על מנעולן, סביר להניח שאתם חושבים על מקרים בהם נתקעתם מחוץ לרכב או מחוץ לבית ואתם זקוקים לשירותיו של פורץ דלתות, או על מקרים בהם יש צורך להחליף צילינדר או לתקן מנעול בעייתי ואז תזדקקו לשירות מנעולן. תחום של פריצת כספות פחות מוכר, יחד עם זאת כאשר אתם זקוקים לשירותיו של פורץ כספות בתל אביב, תתפלאו לגלות כי רוב המנעולנים, גם אלו אשר מתמחים בפריצת רכבי יוקרה לא תמיד יודעים גם לפרוץ כספת. פורץ כספות בתל אביב הינו תחום במנעולנות שדורש ותק וכמובן הכשרה בהתאם לתחום, בחברת המנעולן שלך ישנם מספר מתמחים בתחום של פריצת כספות אשר עברו הכשרה בהתאם ובעלי ותק בתחום.

פורץ כספות המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

המנעולן שלך – פורץ כספות בתל אביב

פריצת כספות היא בהחלט הפריצה המורכבת ביותר בתחום הפריצות ככלל, היא פריצה שלרוב לוקחת זמן רב יותר מפריצת רכבים ומנעול של בית. אנו, בחברת המנעולן שלך, מספקים כמובן שירות זה שניתן אך ורק על ידי מנעולנים מוסמכים שעברו את כל ההכשרות בתחום של פורץ כספות בתל אביב אשר מונה את הקטגוריות הבאות: פריצת כספת ביתית בתל אביב, פריצת כספת קיר ותחום של תיקון כספות בתל אביב.

פריצת כספת ביתית בתל אביב

אנשים רבים מחזיקים בביתם מסיבות כאלו ואחרות סכומי כסף גדולים או חפצים יקרי ערך כמו תכשיטי זהב ויהלומים ומעדיפים לאכסן אותם בכספת שכן, פורצים רבים מעדיפים לא לגנוב כספת כי פריצת כספת היא ממש לא פשוטה ואפשר לומר בלתי אפשרית לאדם שלא עבר את ההכשרה לכך. שירות של פריצת כספת ביתית בתל אביב הוא שירות אשר לרוב מתרחש כאשר אדם שכח את הקוד לכספת, כאשר ישנה תקלה במנגנון הנעילה בכספת או אפילו כאשר בעליה של הכספת נפטר ולא נשאר הקוד בשום מקום. פורץ כספות בתל אביב שהינו פורץ מנעולים מוסמך אשר מתמחה בסוג שירות זה לרוב יגיע לבית הלקוח ויבצע פריצה שעלולה להימשך דקות ארוכות ואף שעות, תלוי במורכבות המקרה.

פריצת כספת ביתית המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

פריצת כספת קיר בתל אביב

כספת קיר הינה כספת אשר נחצבה עבורה נישה בתוך הקיר והיא מוכנסת אליה ובמקרים רבים גם מקובעת לתוכה, בדרך כלל היא מוסוות על ידי חפץ נוי שתלוי על הקיר ואיננה גלויה לעין , כמובן שפורצים מיומנים מכירים את רוב שיטת ההסוואה ויכולים להגיע אליה, יחד עם זאת הפריצה אליה היא מאוד מורכבת בעיקר כאשר היא מקובעת לקיר. לעבודה מסוג זה מומלץ לא להתפשר על איש מקצוע שאינו מתמחה בכך ולפנות אך ורק לאדם שמתמחה במתן שירות של פורץ כספות בתל אביב.

תיקון כספות בתל אביב

די נדיר שכספת מתקלקלת. ברוב המקרים כאשר אנשים זקוקים לשירות של תיקון כספות בתל אביב, זה מפני שהם שכחו את הקוד וניסו בעצמם לפרוץ או שיחקו עם מספרים ושינו את הקוד אחרי מספר ניסיונות שלא צלחו. כאשר אתם מזמינים פורץ כספות בתל אביב הוא כמובן יכול להבין מהר מאוד מה הבעיה ובהתאם לכך להציע שירות של תיקון, או פריצה אם אין ברירה אחרת.

לסיכום נאמר: תחום של פורץ כספות בתל אביב, נחשב לאחד התחומים המורכבים ביותר בתחום המנעולנות ופריצת מנעולים בתל אביב, בו עוסקים אך ורק מנעולנים בכירים שעברו מספר הכשרות העוסקות בכך, חברת המנעולן שלך שואפת להעסיק אך ורק בכירים מתחום זה בין שורותיה.

שאלות תשובות - פורץ כספות בתל אביב

במקרה בו, לא נעשה שום שינוי בקוד של הכספת ובכל זאת הכספת מסרבת להיפתח, סביר להניח כי נגרם נזק כלשהו למנגנון הנעילה או שמישהו שאינו בעל הכספת שיחק בקודן. דבר נוסף שיכול להוביל לבעיה כזו היא שחיקה שהיא די נדירה, בעיקר בכספות גדולות ויקרות, אך עלולה להתרחש או שהכספת איפסה את עצמה לאחר נסיונות רבים בהם נוסה קוד שגוי – אופציה אשר קיימת בחלק מהכספות. בכל מקרה, אם וכאשר אתם בטוחים כי הקוד שאתם מכניסים הוא הקוד הנכון ואינכם מצליחים לפתוח את הכספת, עליכם להתקשר לפורץ כספות מוסמך שמתמחה בפריצת כספות לתיקון הבעיה.

אין עדיפות לכספת כזו או אחרת, יחד עם זאת ישנה פונקציונאליות, במידה והכספת אמורה לעבור ולהתנייד הרבה ממקום למקום, כמובן שההמלצה תהיה להשתמש בכספת ניידת וקטנה, גם אותה מומלץ להחביא במקום מוסווה בבית או במשרד. כספת קיר מומלצת בעיקר כאשר מדובר בסכומים גדולים ומשמעותיים, או כאשר מאכסנים בהן חפצים יקרי ערך כמו תכשיטים מזהב או יהלומים. בכל אופן, ואיזו כספת שלא תבחרו, חשוב שתהיה תמיד במקום בטוח וכמובן שלא תשכחו אתם היכן היא מוחבאת.

פריצה לכספת עבור אדם שלא עבר הכשרה ייעודית לכך היא מאוד מורכבת עד בלתי אפשרית, כמובן שככל שהכספת יקרה יותר כך גם יותר יהיה קשה לפרוץ אותה. ההבדלים בין כספת אחת לאחרת הם בגודל, באורך הקוד, בסוג הקידוד, בחומר המשוריין והעובי שלו, לרוב כל אדם שעבר הכשרה לפריצת כספות יוכל לפרוץ לכספת, אולם ישנם פורצי כספות אשר יעשו את אותה העבודה שפורץ כספות אחד יעשה ב 12 שעות בשעה אחת בלבד. הניסיון הוא פקטור רציני מאוד בפריצת כספות, ולכן, כאשר אתם זקוקים לשירותיו של פורץ כספות בתל אביב, אל תסתמכו אך ורק על כך שהמנעולן טוען שעשה זאת, בקשו הוכחות לכך כמו תעודות הכשרה וכדומה, או שהכספת שלכם תהפוך לשפן נסיונות בידיו של פורץ שאינו מתמחה בתחום זה.

דילוג לתוכן