מנעולן חירום בתל אביב המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

מנעולן חירום בתל אביב – המנעולן שלך

צריכים מנעולן למקרה חירום? כשחושבים על זה כל מנעולן הוא למקרה חירום… כך שאם אתם צריכים מנעולן כנראה שנתקעתם בלי שתכננתם את זה… גרים בתל אביב או נתקעתם בתל אביב? המנעולן שלך הוא מנעולן חירום בתל אביב והסביבה, מנעולן מוסמך ומקצועי לכל עבודות הפריצה והמנעולנות לכל הרכבים. חייג לעכשיו להזמנת שירות במחיר הוגן והמנעולן שלך יגיע תוך חצי שעה לחילוץ מידי עם כל צוד הפריצה המתקדם ביותר לפריצה לכל סוגי הרכב והדלתות כולל דלתות רב בריח, כולל התקנת מנעול אלקטרומגנט, פריצת דלת והחלפת צילינדר, התקנת מחזיר שמן, התקנת קודן ועוד.

המנעולן שלך – מנעולן חירום בתל אביב

מנעולן חירום בתל אביב במחיר הוגן לכל סוג של פריצה לרכב או בית. המנעולן שלך הוא מנעולן חירום שמגיע לכל נקודה בעיר תוך זמן קצר, במכל מזגו אוויר, ביום ובלילה ועוזר לכל מיש נתקע מחוץ לרכב ללא מפתח, עם מפתח תקוע שלא מסתובב בתוך הסוויץ', בעיות עם מפתח חכם עם שבב, שלט שהפסיק לעבוד ואזעקה מצפצפת, בקיצור כל סוגי הבעיות שמנעולן צריך לדעת לטפל והוכשר לכך בקורס מיוחד. המנעולן שלך הוא מנעולן חירום בתל אביב שצריך להיות מספר הטלפון הראשן אליו תתקש, כמובן שבמידה והבעיה היא רק כניסה לרכב אך גם לאחר תאונה כאשר הרכב לא כשיר לנסיעה בשל ניסון הפריצה.

גר בתל אביב והסביבה?  לא גר בעיר אבל נתקעת בה עם ברכב? הזמן מנעולן חירום בתל אביב

המנעולן שלך הוא מנעולן חירום בתל אביב שמספק את כל שירותי המנעולנות המורכבים ביותר לרבות:

  • תיקון ידית בהלה, DEVICE EXIT
  • תיקון והחלפת מנעול חשמלי
  • תיקון מחזיר דלת נטרק ודלת טרוקה שלא נפתחת
  • החלפת סוללות בכספת מולטילוק
  • החלפת מנעול עליון ג'ואל
  • החלפת צילינדר אקסירה
  • התקנת צילינדר עם כפתור פרפר
  • התקנת מנעול FAB

וכל שירותי הפריצה, התיקון והחלפת המנעולים האחרים לכל סוגי המנעולים לרכב ולאותו כמו שמנעולן מקצועי צריך לדעת לטפל. הגעה תוך חצי שעה או פחות, 24 שעות ביממה, שירות אדיב ומקצועי ,עונים על כל השאלות ומטפלים בכל התקלות כולל החלפה ומכירה של ציוד יד שנייה או חדש עבור מי שרוצה לשדרג את המנעול הקיים לאחר פריצה וכדומה.

מנעולן מוסמך  –  המנעולן שלך בתל אביב והסביבה

המנעולן שלך הוא מנעולן חירום בתל אביב שהינו מנעולן מוסמך מוביל בתחום שמטפל בכל סוגי המנעולים לרכב, לבית, עסק, מחסן, כספת ביתית וכל מנעול קיים אחר. המנעולן שלך מכיר את כל שיטות הפריצה המובילות בתחום ונעזר בציוד פריצה מתקדם וחדיש אשר מאפשר לפרוץ כל מנעול ללא חבלה מיותרת.

גרים בתל אביב ונתקעתם ללא מפתח מחוץ לבית או לרכב? חייגו עכשיו למנעולן שלך ותקבלו שירות מקצועי ומהיר ויעוץ מקצועי בטלפון על ידי מנעולן חירום שיכול לסייע לכם לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם ואם לא, נשמח להגיע אליכם לתקן ולטפל בבעיה במהירות הגבוהה ביותר ובמחיר הטוב ביותר.

עברתם דירה? הדבר הראשון שצריך לעשות זה להתקין מנעולים חדשים בדלת הכניסה!

מנעולן חירום הוא גם מנעולן מורשה 24/7 לכל עת ובמקרה של כניסה לבית שמישהו גר בו קודם עדיף ורצוי להחליף את מנעולי דלת הכניסה שלא יוצר מצב שיש מפתח לדלת הישנה ומישהו יוכל להיכנס איתו לבית שלכם. זאת גם ההזדמנות שלכם לחזק את ההגנה בדלת הכניסה ולהתקין מנעול רב בריח או אחר, חזק ובטוח יותר ולשכפל מספר מפתחות לכל אחד מבני הבית הבוגרים.

תיקון והחלפת מנגנון בהלה בדלת חירום  – המנעולן שלך

המנעולן שלך מתמחה גם בתיקון והתקנת ידיות בהלה, ידיות דחיפה וידיות ליציאות חרום, אשר ניתן למצוא על פי רוב במבני ציבור, מסעדות, משרדים קניונים וכדומה. מנגנון בהלה הוא מנגנון מיוחד המותקן על דלתות אלה שצריכות להיות עם נגישות מהירה ליציאה במקרה חירום ובעזרתו ניתן לפתוח דלת מבפנים גם עם היא נעולה. כך אפשר לשמור על הדלת נעולה כל הזמן אך במקרה חירום להפעיל את ידית הבהלה ולצאת החוץ בקלות ובמהירות. קיימים כמה סוגים של מנגנון ידית בהלה, כזה המפעיל מנגנון נסתר, ידית המפעילה בריח חיצוני, ידית המפעילה לשון חיצונית, ידיות בהלה שטוחות או בולטות לפי צורכי העסק וההתאמה של הידית לדלת.

המנעולן שלך מתמחה בתיקון והתקנת כל סוגי המנעולים והמנגנונים של דלתות אלה מכל סוג כולל מנעולים חשמליים, מנעולי בקרה ועוד. זקוקים ליעוץ מקצועי בנושא התקנת ידיות בהלה או כל נושא אחר הקשור לתיקון או החלפת מנעול מכל סוג? פנו למנעולן שלך ותקבלו יעוץ טלפוני מומחה מנעולים מקצועי ומנוסה שיעזור לכם ויספק לכם את השירות הנדרש לעסק שלכם

תיקון והחלפת מנעול חשמלי – המנעולן שלך

קיימים כמה סוגים של מנעולים חשמליים: מנעול חשמלי הפוך, מנעול חשמלי עם משבת מתח ומנעול חשמלי בלי משבת מתח. רוב המנעולים הללו עובדים על מתח של 12 וולט או 24 וולט בזרם ישיר או חלופי. המנעול החשמלי מופעל על ידי סליל חשמלי אשר מחובר למעצור המשבת וכאשר הוא מקבל מתח חשמלי אותו משבת זז ומבטל את פעולת המעצור ואז ניתן לפתוח את הדלת.

רוב המנעולים החשמליים הם בעלי משבת שבת שניתן לבטל את פעולתו בצורה מכאנית בנוסף ואז הדלת יכולה להיפתח כל הזמן. נתקלתם בבעיה עם מנעול חשמלי? ועוד בשבת? שומעים זמזום מוזר מכיוון הדלת והמנעול? פנו למנעולן שלך – מנעולן חירום ונגיע אליכם לטיפול מהיר בבעיה בכל שעה שנוח לכם.

מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא מידע נוסף ולקבל טיפים בתחום המנועלנות: כיצד לשמור על רכב נעול ועוד

המנעולן שלך מתמחה בתיקון והחלפת כל סוגי המנעולים כולל ברכבים עם קודם ומערכת אזעקה המחוברת באימובילייזר לרכב. נתקע לכם המפתח בסוויץ? האזעקה מצפצפת ואין ביכולתכם לנטרל אותה? חייגו עכשיו לאילן המנעולן וניתן לכם הסבר טלפוני מהיר ואם זה לא יעזור נגיע אליכם במהירות הבזק לטיפול בבעיה.

המנעולן שלך מטפל בכל התקלות ובכל המנגנונים כולל תיקון מחזיר שמן, תיקון מנגנון קטיף עליון בדלת, תיקון והחלפת צילינדרים לדלת מכל סוג ועוד. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר והזמנת שירות מעכשיו לעכשיו לטיפול בכל בעיה שצצה לכם ברכב או בבית, לרבות בעיה בפתיחת או נעילת דלתות רב בריח ומולטילוק. אנחנו כאן לשירותכם עם כל שאלה ובעיה. חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר לחזרה אליכם בהקדם האפשרי ומתן פתרון מהיר בטלפון או בשטח לכל סוגי המנעולים בקיימים כולל מנעול המחובר למערכת המחשב של האוטו או הבית, מנעול חשמלי מכל סוג ועוד.

מוזמנים לגלוש עוד באתר למידע נוסף ולחייג אלינו למענה טלפוני מהיר והזמנת שירות באזור מגוריכם, בתל אביב והסביבה למנעולן חירום מקצועי ומנוסה מאוד בתחום. המנעולן שלך.

להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן