מנעולן רכב בתל אביב

מנעולן רכב בתל אביב – תקועים מחוץ לרכב ולא יודעים מה לעשות? מנעולן מקצועי יגיע עד אליכם ויסייע לכם להתגבר בהצלחה על כל בעיה

אם גם אתם מתמודדים עם רכב נעול שמסרב להיפתח מכל סיבה שהיא, מנעולן רכב בתל אביב הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. המנעולן שלך, המציע את שירותיו בתור מנעולן רכב בתל אביב מזה לא מעט שנים ובמקצועיות רבה, סיים בהצלחה את כל מסלול הכשרתו ואף מחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום. רבים לא מודעים לעובדה כי פורץ רכבים שאינו עבר הכשרה מקצועית ואינו מחזיק ברישיון לעסוק בתחום, לא רשאי להציע את שירותיו לציבור. לכן, רגע לפני שאתם מזעיקים בבהלה את המנעולן הראשון שמצאתם בגוגל, חשוב לוודא כי הוא אכן מעניק שירות מקצועי ומורשה לכל לקוחותיו. נקודה נוספת שחשוב שתכירו טרם בחירתכם בפורץ רכבים עוסקת בשינויים הרבים שחלו בעולם המנעולנות בשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים כל מנעולן רכב בתל אביב בתחילת דרכו עם ידע בסיסי וציוד מינימלי, הצליח להתגבר על כל סוגי הצילינדרים ולפרוץ בהצלחה את כל סוגי הרכבים. אך בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בעולם המנעולנות במטרה למנוע כמה שיותר פריצות וגניבות רכבים כך שכיום ישנם צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיקשו גם על המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב שעוסק בתחום שנים ארוכות.

מנעולן עם רישיון – כך תדעו שהמנעולן שלכם אכן מקצועי וידע לפרוץ את כל סוגי הרכבים במהירות, ביעילות וללא כל פגע!

מנעולן רכב בתל אביב אשר סיים את מסלול הכשרתו לפני מספר שנים ואינו מקפיד לחדש את ידיעותיו ולהתאימן לקידמה המקצועית, עשוי לפגוע בחלקים שונים ברכב שלכם בעת ניסיון הפריצה. השינויים התדירים בצילינדרים החדשים ובמערכות המתקדמות למניעת גניבות (כמו מערכת אימובילייזר אשר יודעת להשבית כל פעילות חשמלית ברכב בעת זיהוי ניסיון גניבה) מחייבים את כל נותני השירות בתחום לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי להבטיח שירות מלא, מהיר, יעיל ומיטבי עבור לקוחותיהם. במידה ותבחרו מנעולן שאינו מקפיד ליישר קו מבחינה מקצועית עם הקידמה בעולם המנעולנות, הוא עלול לפגוע במערכות שונות ברכב בעת ניסיון פריצתו. לכן, אל לכם לבחור באופן שרירותי וללא כל בדיקה את נותן השירות שלכם בתחום. עוד חשוב להדגיש, כי אם כבר בחרתם מנעולן מפוקפק אשר פגע ברכב שלכם בעת הליך פריצתו, הן מבחינה חיצונית והן מבחינה פנימית, הוא נדרש לתקן את הפגיעה או לשלם את עלות התיקון שלה. המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב המציע את שירותיו לכל דורש מזה לא מעט שנים, מקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בכדי להכיר היטב את כל מערכות הרכב החדשות ביותר וכמובן את כל סוגי הצילינדרים ודרכי הפריצה הבטוחות והפשוטות ביותר. לאחר שנגענו במספר נקודות אודות השינויים בעולם המנעולנות מהשנים האחרונות ובחשיבות הרבה בבחירת מנעולן רכב בתל אביב, חשוב לגעת במספר נקודות נוספות אודות הליך הפריצה והחלפת הצילינדר מיד לאחר מכן.

הדרך להימנע מפריצה מסוכנת שעלולה לפגוע במערכות פנים הרכב שלכם

כפי שהזכרנו מעלה, כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים בשנים האחרונות ואיתו גם כל שלבי הפריצה. אם עד לפני מספר שנים מנעולן חובב הצליח לפרוץ את כל סוגי הרכבים בעזרת סרגל פריצה פשוט, הרי לנו שכיום הליך פריצה בעזרת סרגל פריצה בלבד כנראה יפגע במערכות פנימיות ברכב שלכם. כיום יש לא מעט מערכות שמע ומערכות בטיחות הממוקמות בפנים דלת הנהג, שעלולות להיפגע כתוצאה של פריצה לא מקצועית. המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב, מגיע מצוייד עם כל הציוד הנדרש והידע המקצועי לפריצת הרכב ללא פגיעה במערכות הללו. בעזרת כרית אוויר ייעודית ניתן להרחיב את הפתח שבין החלון לדלת ועל ידי כך לעבוד בצורה מסודרת ומדוייקת הרבה יותר. מיד לאחר תום הליך הפריצה, פורץ רכבים בתל אביב ישלים את מלאכת החלפת הצילינדר בכדי לאפשר לבעל הרכב לנעול ולפתוח את רכבו בכל עת שידרש. חשוב להדגיש ולומר כי לא בכל המקרים המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב נדרש להחליף את הצילינדר הקיים ולעיתים די בהליך הפריצה ובשכפול שלט לרכב.

הכירו את שלבי שכפול שלט לרכב – נדרשים שלט מקורי, שלט בתולי ומערכות מחשוב מתקדמות

הליך שכפול שלט לרכב אף הוא דורש מהמנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב, ידע מקצועי נרחב ושימוש במערכות שכפול טכנולוגיות ומתקדמות. כפי שהזכרנו מעלה, ברכבים החדשים ישנה מערכת הנקראת אימובילייזר, שכל תפקידה הוא למנוע כמה שיותר גניבות רכבים. מערכת אימובילייזר יודעת לזהות את הקוד המוטבע בשלט הרכב המקורי ולאפשר הנעה רק כאשר שלט הרכב נמצא בקרבת מקום. לכן, הליך שכפול שלט לרכב שאינו נעשה בצורה מקצועית עלול ליצור בעיות במערכת אימובילייזר ואף להשבית את כל מערכות החשמל ברכב. לכן, אל לכם לוותר על המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב שעוסק בתחום מזה שנים רבות ומקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה לטובת כלל לקוחותיו. הליך שכפול שלט לרכב מצריך מערכות מחשוב, שלט אחד מקורי הכולל את הקוד הטבוע במחשב הרכב וכן שלט נוסף ובתולי ללא קוד כלל. כל שנדרש לעשות זה להעתיק את הקוד המקורי מהשלט הקיים ולהחדירו לשלט הבתולי, שישמש מעתה כשלט נוסף. הליך קידוד שלט מחדש שונה בתכלית ומצריך אישורים מיוחדים מייצרני הרכבים, בשל הצורך לשנות את הקוד הקבוע במחשב הרכב. כך או כך, חשוב שההליך יעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים שעוסקים בתחום ברישיון ובצירוף כל האישורים הנדרשים.

לאחר השלמת שלבי הפריצה והשכפול – הכירו מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על מנעול הרכב שלכם

לאחר שעסקנו בכל הנקודות שחשוב שתכירו אודות השינויים בעולם המנעולנות, חשיבות המקצוענות במתן שירותי פריצה וכן מעט על הליך שכפול שלט לרכב, כדאי שתכירו את כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים נדרשים לסיועו של המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב. הסיבה השכיחה ביותר היא קודם כל איבוד מפתחות הרכב. אם גם אתם רגילים לאבד מפתח אחת למספר חודשים באופן קבוע, הטיפ הבא מיועד עבורכם. בחרו מקום קבוע בו תניחו את מפתחות הרכב מיד בעת היציאה מהבית והיציאה מהרכב. הקפידו להניח את המפתחות רק במקום הקבוע במשך מספר ימים ברציפות עד שהפעולה אט אט תיעשה באופן אוטומטי וכמעט בלתי רצוני. ברגע שתתרגלו למקום הקבוע ופעולת ההנחה תיעשה באופן אוטומטי, תצליחו לשמור על המפתחות שלכם לאורך שנים. הסיבה השנייה בשכיחותה היא חוסר ההצלחה להכניס את המפתח עד פנים הצילינדר ולסובבו. הדבר נגרם לרוב כתוצאה ישירה של לכלוכים שחדרו לפנים הצילינדר ומונעים מהמפתח להיכנס למקומו המדוייק. במטרה להימנע מכך, כל שאתם נדרשים לעשות זה לוודא שאתם עושים שימוש במפתחות נקיים בלבד. חשוב להדגיש כי לא רק לכלוכים גדולים ובולטים עלולים לגרום לבעיה, אלא גם הצטברות של אבק בלבד ולכן חשוב להקפיד על ניקיון המפתחות טרם השימוש. הקפדה על הטיפים הללו תאפשר לכם ליהנות מצילינדר תקין ללא תקלות או צורך בסיועו של פורץ רכבים לאורך שנים אך אם כבר נקלעתם למצוקה, המנעולן שלך, מנעולן רכב בתל אביב ישמח להעמיד לרשותכם את כל ניסיונו בתחום.

דילוג לתוכן