כל המידע על סוגי דלתות בתל אביב

אם גם אתם בשלב כלשהו בחייכם של מעבר דירה או שאתם בתכנון כזה או אחר של שיפוצים בבית הכוללים בין היתר את החלפתה של דלת הכניסה לבית, ודאי אתם מעוניינים להבין היטב אלו סוגי דלתות בתל אביב קיימים כיום בשוק הדלתות ואיזו דלת היא המומלצת ביותר עבורכם. במאמר זה נסקור מספר סוגי דלתות בתל אביב, חלקם מתאימים לשמש כדלת כניסה לבית חלקם מתאימים לצרכים אחרים דווקא. חברת המנעולן שלך, מספקת שירותי התקנה של דלתות ותיקון של דלתות מסוגים שונים וכמו כן שירותי ייעוץ בהתאמת סוג הדלת לצורך ולרצון הלקוח. כמו כן המנעולן שלך מספקת שירותי חירום במקרים מיוחדים בהם יש צורך בפריצת דלתות בדחיפות.

אילו סוגי דלתות בתל אביב קיימים, לאילו מטרות והיכן ניתן לקבל שירות?

כאמור, קיימים סוגי דלתות בתל אביב למטרות שונות, נפרוט חלק מהם כאן ונסביר מה מטרותיה של כל דלת ודלת. במאמר נסרוק דלתות מסוגים אלו: דלתות אש בתל אביב, דלתות פלדה בתל אביב וכמו כן נספק מידע חשוב על דלתות ביטחון בתל אביב ולשם מה בכלל יש צורך בהן. חברת המנעולן שלך תשמח לספק מידע נוסף לכל לקוחותיה ולענות על כל שאלה בנושא של התאמת סוגי דלתות לצרכים שלכם.

סוגי דלתות המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

התקנת דלתות אש בתל אביב

דלת אש היא דלת העשויה מחומרים עמידים בפני אש. ברוב המקרים תהיה עשויה הדלת מפלדה או חומר אחר אשר יש לו יכולות בידוד גבוהות. הדלת בנויה משני משטחים העשויים ממתכת וביניהם חלל שתפקידו לשמור על אחד המשטחים קר יחסית גם במקרה בו המשטח השני בוער, – זאת על מנת שיהיה אפשר לגעת בה ולפתוח אותה במקרה של שריפה. בנוסף לכך על דלתות אש בתל אביב בדרך כלל מותקן מנגנון אשר מבצע נעילה אוטומטית בעת שריפה וכך מונע מהאש להתפשט בחדר המדרגות ויחד עם זאת מהצד של המסדרון כן ישנה אפשרות לפתוח את הדלת ולברוח מהאש. התקנת דלתות אש חשוב לעשות אך ורק על ידי איש מקצוע מוסמך שכן מטרתה של דלת כזו היא בכדי לשמור על ביטחון האנשים בבניין בו פורצת השריפה. במידה ואתם מעוניינים בהתקנת דלת אש, עליכם לבדוק מול איש מקצוע אילו סוגי דלתות בתל אביב מיועדות לכך.

התקנת דלתות המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

התקנת דלתות פלדה בתל אביב

רובן של דלתות הכניסה לביתנו עשויות פלדה. קיימות מספר חברות מוכרות אשר מייצרות דלתות פלדה באיכויות שונות. התקנה של דלתות פלדה, חשוב שתתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מתחום התקנת דלתות פלדה בתל אביב. באופן עקרוני אין זה משנה כלל אילו סוגי דלתות בתל אביב בכוונתכם לרכוש או להתקין בבית, חשוב לעשות זאת אך ורק על ידי איש מקצוע. התקנה שאיננה מקצועית עלולה לגרום לנזקים קשים שיעלו לכם ביוקר. אפשר, כמובן, לפנות בהמשך לשירות תיקון דלתות בתל אביב אך לא תמיד הנזק הנגרם בר תיקון. בנוסף להתקנתה של הדלת חשוב להתקין מנגנון נעילה – צילינדר ומנעול אשר מספקים הגנה גבוהה לבית שלכם.

התקנת דלתות ביטחון בתל אביב

דלת ביטחון זוהי דלת אשר מלבד תפקידה הרגיל שהוא כמובן שמירה מפולשנות וחדירה של פורצים שאינם רצויים אל הבית שלכם או אל המשרד שלכם, היא גם מיועדת לשמור עליכם במקרי חירום כמו שריפה וכד'. דלת ביטחון עשויה מחומרים מבודדים, ובעת שריפה היא יכולה להישאר קרה באחד משני צדדיה, כך שתוכלו לגעת בה ולנוס אל נפשותיכם אם יהיה צורך בכך ללא סכנת כוויה. דלתות ביטחון בתל אביב מותקנות על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך ומכיוון שתפקידן הוא הרבה מעבר לשמירה מפני פריצות, אלא גם שמירה עליכם ממצבי חירום, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע מהימן ומיומן אשר ייתן לכם את חוות דעתו על סוגי דלתות בתל אביב שונים אשר יכולים למלא עבורכם פונקציונאליות זו. מעבר לייעוץ של איש מקצוע, כמובן שחשוב גם לבצע את ההתקנה אך ורק על ידי מתקין דלתות מוסמך.

לסיכום

בעת התקנת דלתות בתל אביב של דלת כזו או אחרת על ידי מתקין דלתות מקצועי, עליכם תחילה לבחור את הדלת הנחוצה לכם ואשר עונה על צורכיכם בדרך הטובה ביותר, הן מבחינת ביטחון והן מבחינה עיצובית. התקנת סוגי דלתות בתל אביב מתבצעת אך ורק ל ידי מתקיני דלתות מנוסים וניסיון לעשות זאת באופן חובבני נועד לכישלון ולהרבה בעיות בעתיד. חברת המנעולן שלך, תשמח לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם ולייעץ לכם איזו דלת כדאי להתקין עבור כל מטרה.

שאלות ותשובות - סוגי דלתות בתל אביב

דלת פלדה זוהי אחת מסוגי דלתות החזקות ביותר והאמינות ביותר אשר ישנן, וזו הסיבה לכך שברוב הבתים בישראל מותקנות דלתות פלדה. אורך החיים של דלת פלדה נע בין מספר מספר שנים לחיים שלמים.

ישנן סוגי דלתות שונים אשר ננעלות באופן אוטומטי במקרים שונים, אחת הדוגמאות לכך, היא דלת אש – דלת אשר בעת שריפה ננעלת באופן אוטומטי ואיננה מאפשרת חדירת עשן והתלקחות של אש בחדר המדרגות, יחד עם זאת היא כן מאפשרת פתיחתה מהצד הפנימי ולכן ניתן לפתוח אותה ולברוח מהלהבות.

במידה ויש לכם משרד או חנות כלשהי אשר אתם מעוניינים להחליף או להתקין בהם דלת חדשה, עליכם להתייעץ עם מתקין דלתות מקצועי או עם מנעולן מוסמך. מנעולן מוסמך בהחלט יוכל לספק לכם את כל המידע החשוב על סוגי דלתות בתל אביב ולייעץ לכם באיזו דלת לבחור, כזו אשר תתאים לכם ותענה על צורכיכם.

ככל הנראה, במשרדכם מותקנות דלתות ביטחון מסוג של דלתות אש וישנה תקלה כלשהי במנגנון הנעילה שאיננו אמור לפעול אלא אם כן ישנו מצב חירום, עליכם להזמין מנעולן מקצועי לפתרון הבעיה.

דלת כניסה לבית נעשית על ידי איש מקצוע מתחום הדלתות או המנעולים. חשוב מאוד להימנע מהתקת דלת חדשה לבית על ידי אדם שאיננו מוסמך לכך, שכן התקנה שאיננה מקצועית עלולה להוביל לתקלות רבות בהמשך.

דילוג לתוכן