צילינדר המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

סוגי צילינדרים ומדוע כדאי להשקיע בצילינדר איכותי?

פעמים רבות אנו צריכים להחליף את הצילינדר בדלת הבית מסיבות שונות, לעתים הצילינדר מתקלקל או נשחק, בעת מעבר דירה או עקב פריצה לביתנו עלינו להחליף את הצילינדר בדלת. חשוב לדעת מהם סוגי הצילינדרים ואיזו הגנה כל צילינדר מספק לכם, יחד עם זאת עליכם לזכור – לא קיימת דלת שאינה ניתנת לפריצה, פורץ מיומן יוכל לפרוץ מנעול, יחד עם זאת ישנם מנעולים שאף פורץ לא ירצה להתעסק איתם כי הם הופכים את הפריצה למאתגרת יותר.

מהם סוגי הצילינדרים הקיימים בשוק?

קיימים מספר סוגי צילינדרים בארץ באיכויות שונות, כאשר הצילינדר הפשוט והזול ביותר הוא צילינדר אשר מיוצר בסין ואין לו תכונות מיגון מסוימות, הוא זול ובהחלט נועל את הבית ועושה את העבודה מהבחינה הזאת כמו כל מנעול אחר, יחד עם זאת מפתחות אלו מאוד קלים לשכפול ומספיק שאדם מיומן יסתכל על המפתח כמה שניות בכדי לייצר שיכפול שלו, חיסרון נוסף של הצילינדר הפשוט, הוא שאורך החיים שלו הוא קצר מאוד ובדרך כלל כעבור שנה וחצי עד שנתיים הצילינדר יתקלקל ויהיה צורך בהחלפת צילינדר.

רמה גבוהה יותר של צילינדרים אלו צילינדרים של חברת רב בריח בעלי פין מיוחד שמטרתו למנוע פריצות המתבצעות על ידי קדיחה. צילינדר מסוג זה הוא צילינדר חזק ומאסיבי ולחלוטין ניתן לומר עליו שהוא סוס עבודה, עם אורך חיים ארוך, כמעט שאינו מתקלקל או נשחק ועמיד מאוד לפגעי מזג אוויר וזמן, יחד עם זאת אין לו בקרת מיגון מסוימת, מלבד יכולתו למנוע פריצות רועשות.

הרמה הגבוהה ביותר של צילינדרים ואלו כמובן המומלצים ביותר למיגון הבית שלכם, אלו צילינדרים עם בקרת מיגון אשר מגיעים עם מפתחות חכמים בעלי פינים מיוחדים עם מגנט שמתמגנטים אל פינים אשר נמצאים בתוך הצילינדר, בנוסף להגנה הזו, הצילינדר הזה מגיע עם כרטיס חכם שמשמש ממש ככרטיס אשראי, כלומר לכרטיס עצמו יש קוד ואם בעל המפתח רוצה לשכפל עוד מפתחות הוא חייב להשתמש בו, וזאת בכדי למנוע מפורצים פוטנציאלים לשכפל את המפתח על ידי הטבעה או צילום, וכמובן למנוע מאנשים שנתת להם את המפתח מסיבות שונות לשכפל עוד מפתח ללא ידיעתך.  צילינדר מסוג זה הוא מאוד אמין, אינו ניתן לשכפול ללא הכרטיס החכם ומאוד קשה לפרוץ אותו.

איך אדע במה לבחור?

לאחר שסקרנו את שלושת סוגי הצילינדרים העיקריים הקיימים, נותרת השאלה – מה כדאי לקנות? כמובן שההמלצה של מנעולן בתל אביב היא תמיד לקנות את הטוב ביותר, יחד עם זאת, ההבדל במחירים בין צילינדר פשוט לאחד איכותי הוא גדול מאוד, לכן כדאי להסתכל על צרכיכם. במידה ואתם שוכרים דירה ואינכם מתכוונים להישאר בה מעבר לתקופת זמן מסוימת, תוכלו בהחלט להשתמש בצילינדר הפשוט או אפילו להוסיף קצת כסף ולהתקין את הצילינדר עם הפין המיוחד למניעת פריצת קדיחה.

במידה ואתם נכנסים לבית חדש, בין אם הבית שלכם או שאתם מתכננים לשכור אותו לטווח ארוך, מומלץ מאוד להשקיע ולרכוש את הצילינדר בעל רמת בקרת המיגון הגבוהה ביותר ועם הכרטיס למניעת שכפולים, וגם מבחינת השקעה כלכלית בסופו של דבר לאורך זמן ההשקעה הכספית תהיה נמוכה מרכישת צילינדר פשוט שתאלצו להחליפו כל שנה וחצי בשל בלאי.

 

בכל מקרה, עדיין לא הומצאה הדלת הביתית שאינה יכולה להיפרץ. בחירה בצילינדר לדלת הכי איכותי לא תהפוך את הבית שלכם למוגן מפני פריצות, ובכל זאת יבטיח לכם שתוכלו לישון טוב יותר ושאם במקרה יעבור פורץ ליד דלת ביתכם ויחשוב על פריצה, הוא יביט בצילינדר שבחרתם לעצמכם ויעבור לבית הבא.

דילוג לתוכן