פריצה לבית המנעולן שלך פורץ מנעולים בתל אביב

איך למנוע פריצה לבית בתל אביב?

גרים בתל אביב? עומדים לנסוע לחופשה בארץ או בחו"ל? לא נמצאים בבית במשך תקופת זמן ארוכה? אחת מהסכנות המשמעותיות ביותר שעומדות בפניכם היא פריצה לבית בתל אביב. פריצת דלת היא לא מנת חלקם של מנעולנים בלבד, אלא גם של גנבים שרוצים לחדור למרחב הפרטי שלכם על מנת לגנוב מוצרים יקרי ערך.

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעמוד מנגד ולא לעשות כלום, כי במקרה כזה ככל הנראה יפרצו לכם לבית בשלב מסוים. אם אתם שואלים את עצמכם מה תוכלו לעשות על מנת למנוע פריצה לביתכם – המדריך הבא נכתב על מנת לספק לכם תשובות לשאלה החשובה הזאת.

אחרי שתקראו את המדריך הבא – אתם תדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות על מנת למנוע פריצת לבית בתל אביב על ידי גנב. מדובר על כל מיני פעולות שאתם יכולים לנקוט על מנת למזער את הסיכוי לפריצה.

קודם כל התקינו מנעול איכותי – אל תתפשרו

אחד מהדברים המשמעותיים ביותר שיכולים לסייע לכם למנוע פריצה לבית בתל אביב היא המנעול בדלת הכניסה לבית שלכם. ככל שהמנעול יהיה ברמה ירודה, כך יהיה לפורץ יותר קל לבצע פריצת דלת. לכן חשוב מאוד שלא תתפשרו בנושא הזה, וכאשר אתם צריכים להחליף מנעול – תתעקשו שיתקינו לכם מנעול איכותי, צרו קשר עם מנעולן פורץ דלתות מקצועי בתל אביב.

ברגע שהפורץ יראה שיש לכם בדלת מנעול איכותי, הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא ינסה לפרוץ אותו. כך אתם יכולים להגדיל את הסיכוי שהפריצה לבית בתל אביב לא תתרחש, דבר שהוא משמעותי מאוד. אומנם אתם לא תמנעו את הפריצה, אך באופן עקרוני זה יוריד את הסיכוי לפריצה. אתם לעולם לא תוכלו להבטיח שלא יפרצו לכם לבית, אתם כן יכולים להוריד את הסיכוי שזה עלול בסוף להתרחש.

מצלמות אבטחה! – התקינו אמצעי אבטחה מתקדמים

פריצה לבית בתל אביב אולי יכולה להימנע על ידי התקנת מנעולים איכותיים. אך הפורצים אינם חייבים להיכנס אך ורק מהדלת, הם יכולים להיכנס דרך החלון או מכל פתח אחר שיש בבית. לכן אחרי שדאגתם להתקין מנעול איכותי בדלת הכניסה שלכם, כעת אתם צריכים לדאוג להתקין אמצעי אבטחה מתקדמים נוספים בבית. אז אילו אפשרויות עומדות לרשותכם?

  • התקינו מערכת אזעקה שמזהה תנועה חשודה בבית בזמן שאתם לא נמצאים בו.
  • התקינו מצלמות אבטחה שיסייעו לכם לראות מה קורה בבית בזמן אמת, לא משנה היכן אתם נמצאים.

כמובן שתוכלו להתקין עוד אמצעי אבטחה נוספים על מנת שתוכלו להגביר את תחושת הביטחון שלכם. זה יכול להיות מאוד משמעותי ובמידה מסוימת זה גם עשוי להרתיע את הפורץ ולגרום לו לחשוב פעמיים לפני פריצה לבית.

לא נמצאים בבית? תבקשו מבני משפחה להגיע לבית

אם אתם יודעים שאתם עומדים להיעדר מהבית לתקופת זמן ארוכה, מוטב שלא תשאירו את הבית מבלי שאף אחד יהיה בו. הפורצים עשויים לבחון את המצב של הדירה לפני פריצה לבית, על מנת שהם יוכלו להיות בטוחים שאין בה אף אחד – כך השטח יהיה נקי והם יוכלו לבצע את הפריצה ללא כל הפרעה. אז איך אתם תוכלו לשבש להם את התוכניות?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש מאחד מבני המשפחה להגיע ולבקר מידי פעם בבית שלכם. פעם אחת ביום זה לגמרי מספיק, כך הפורצים יוכלו לראות שיש אנשים בדירה – ואולי זה יסכל את התוכנית שלהם. הפורצים יבינו כי פריצת דלת הבית איננה אפשרית מכיוון שיש בו אנשים, ואולי הם יוותרו על הפריצה או יחפשו מקום דירה אחרת שיהיה להם הרבה יותר קל לפרוץ.

פרצו לכם לבית? כך תפעלו בהתאם

במקרה שכבר פרצו לכם לבית, אתם צריכים לדעת כי אתם לא באמת מסוגלים להחזיר את הגלגל לאחור. לאחר פריצת דלת על ידי פורץ – אתם חייבים להחליף את המנעול של הדלת על מנת למנוע את הפריצה הבאה. אתם לא יכולים לדעת איך בוצעה הפריצה, ולכן מוטב כי תחליפו את כל המנעולים וכמובן תפעלו על פי שאר ההוראות שנתנו לכם כאן במדריך.

חשוב מאוד אחרי פריצה לפנות למנעולן מוסמך על מנת שיוכל להבין בדיוק כיצד התבצעה אותה פריצת דלת וכמובן הוא יספק לכם טיפים שימנעו את הפריצה הבאה. החובה שלכם היא לחשוב קדימה במצב הזה על מנת למנוע את הפריצה הבאה, כי פורצים אוהבים לחזור לאותו מקום שהם כבר הצליחו לפרוץ.

דילוג לתוכן