תיקון מנעול רב בריח בתל אביב

עד כמה יכול להיות מסובך תיקון מנעול רב בריח בתל אביב?

מוצאים את עצמכם מתעכבים זמן רב עם המנעול שלכם עד שאתם מצליחים לפתוח אותו ולהיכנס לבית או לעסק שלכם?

הדלת נתקעת כבר פעמים רבות? צריכים כל פעם למצוא את הזווית הנכונה שבה תכניסו את המפתח על מנת שהוא לא יתקע שוב?

חברת המנעולן שלך מציעה פתרון מהיר ואפקטיבי לבעיות האלו – תיקון מנעול רב בריח בתל אביב.

מהו מנעול רב בריח ?

בדלתות פלדת, משתמשים בדרך כלל במנעול רב בריח. מנעול רב בריח כשמו כן הוא הוא מנעול בעל מספר רב של בריחים. הבריחים הם בעצם הזרועות של המנעול.

מנעול רב בריח נחשב למנעול המקשה באופן מיוחד על  פורצים וכאשר רוצים להגביר את האבטחה על הבית או על העסק שלכם כדאי להשתמש בו.

ממה שונה מנעול רב בריח ממנעולים אחרים?

מנעול סטנדרטי מכיל ארבעה בריחים בלבד בעוד שמנעול רק בריח מכיל שבעה בריחים. שלושת הבריחים הנוספים של מנעול רב בריח מכסים את כל אזור הדלת – אחד יוצא מהחלק העליון, השני מהחלק התחתון השלישי מהחלק האחורי של הדלת.

לכן, עולה ההגנה משמעותית.

מתי ניתן לבצע תיקון מנעול רב בריח בתל אביב?

אם הגעתם לעסק או לבית שלכם ודלת הפלדלת שלכם לא נפתחת, או שישנה איזושהי בעיה עם המנעול, אתם מוזמנים להתקשר לחברת המנעולן שלך ולדעת שתוך זמן קצר יגיע אליכם מומחה בתחום המנעולנות.

מאחר ומנעול רב בריח שונה ממנעולים אחרים וסגור הרמטית, לא תמיד ניתן לתקן באופן נקודתי את התקלה ולרוב יש להחליף את כל המנעול עצמו.

מתי בכל זאת יכול להות שיהיה אפשר לבצע תיקון מנעול רב בריח בתל אביב?

אם קורה לכם הרבה שאתם נלחמים עם הדלת כדי שתיפתח, יכול להיות שהבעיה היא בלשונית המנעול שתקועה.

טמפרטורה שונה משפיעה על מנגנוני המנעול שלנו הרבה יותר משחשבתם. לכן, הבדלי קיץ וחורף יכולים להיות הגורמים העיקריים לכך שלשונית המנעול תקועה.

בטמפרטורה גבוהה בקיץ חם במיוחד, המנגנון יכול להתנפח ובכך לגרום לקושי בהוצאתה והכנסתה של הלשונית למשקוף.

בטמפרטורה נמוכה במיוחד הנגרמת בקיץ, המנגנון ינהג להתכווץ וגם בדרך זו יקשה על הוצאה והכנסתה של הלשונית.

אל דאגה, גם אם אתם נאבקים בדלת של ביתכם או בעסק שלכם, חברת המנעולן שלך תשמח להעניק לכם שירות תיקון מנעול בבית בתל אביב או תיקון מנעולים בעסק בתל אביב.

כך, תהיו בטוחים שהמנעולנים המנוסים שלנו יבדקו באופן מקצועי האם ניתן לבצע רק תיקון מנעול רב בריח בתל אביב או שמא יש צורך להחליף את כל מנגנון הנעילה.

מה בנוגע של מקרה בו אתם מנסים לסובב את המפתח במנעול אבל הוא מסרב להסתובב?

במקרים כאלה, יבחן המנעולן את המקרה לעומקו ויחליט האם ניתן לבצע תיקון במנעול רב בריח בתל אביב או החלפה שלמה של המנעול.

אם המפתח מסתובב רק לצד אחד, ככל הנראה הבעיה היא בצילינדר ואז, תיקון מנעול רב בריח בתל אביב יספיק לכם בהחלט.

במידה והמפתח לא רוצה להסתובב לשני הכיוונים ופשוט תקוע במנעול, אין מנוס מלהחליף את כל המנעול.

גם המקרים בהם יש תקלה בידית, יבחנו המומחים שלנו את המקרה לעומק ויחליטו האם ניתן לבצע תיקון מנעול רב בריח בתל אביב או שיש להחליף את כל המנעול.

במקרה ואתם רואים שהידית לא יציבה כמו שהייתה ונוטה לכיוון מטה, מה שנקרא בשפה המקצועית ידית נפולה, בדרך כלל הבעיה היא במנעול ותיקון לא יספיק.

במידה והידית יוצאת מהמקום כאשר אתם מנסים לפתוח את הדלת , מה שנראה אולי כתקלה חמורה יותר, יתברר כמקרה בו ניתן לבצע תיקון מנעול רב בריח בתל אביב ואולי אין צורך להחליף את כל המנעול.

מהו מנעול לדלת עץ?

לא מצאתם מנוס מהחלפת כל המנעול? הנה כמה טיפים על איך לשמור על מנעול רב בריח לאורך זמן  ..

כמו כל דבר בחיים, כדי שישמר באופן טוב ולמשך שנים רבות צריך לתחזק אותו.

שמרו על ניקיון ושאיבת אבק שמצטבר בשקע של דלתות רב הבריח הישנות. לחלק מדלתות אלה שנו שקע המצוי ברצפה שנוטה לצבור אבק ולכלוך. שאבו את השקע מדי פעם ודאגו שהוא יהיה נקי וכך תשמרו ל המנעול שלכם עמיד לאורך זמן.

לא הרבה יודעים, אך חול שמצטבר על המפתח יכול לגרום לנזק בצילינדר. לכן, אם אתם חוששים שהמפתח שלכם היה בקרת חול, שטלפו אותו לפני שתכניסו אותו למנעול.

ומה לגבי שימון? שימון הוא חלק חשוב ועיקרי מאוד בשמירה על מנעול רב בריח. אחת לכמה זמן, כדאי לשמן מעט את הצירים והבריחים באמצעות ספרי שמן ייחודי לדלת. כך, הכל יעבוד פשוט יותר חלק.

מה מיוחד במנעול לדלת עץ?

בדרך כלל, לבתים ולמשרדים מעוצבים, ישנן דלתות עץ מיוחדות אשר מקשטות את המשרד או את הבית. רוב המעצבים, לא ירצו לכער את עיצוב הדלת עם מנעול אגרסיבי ולכם נוצר הפתרון מנעול לדלת עץ.

מנעול לדלת עץ בעצם נמצא חבוי ועמוק במיוחד עד שכמעט ולא רואים אותו.

האם תיקון של מנעול רב בריח שונה מתיקון מנעול לדלת עץ בתל אביב?

התשובה היא כן. כל תיקון של כל מנעול שונה בתכליתו. ישנם המון סוגי מנעולים וסוגי תקלות רבות ולכל מנעול ותקלה , דרך פתרון שונה.

אל תדאגו, המומחים של חברת המנעולן שלך בעלי ידע בכל סוגי המנעולים וידעו לפתור לכם את התקלה גם במנעול לדלת עץ כמו בתיקון מנעול רב בריח בתל אביב.

למקצועיות בלתי מתפשרת, בחרו רק בחברת המנעולן שלך ולא תתחרטו.

דילוג לתוכן